Hoe maak je direct een beheerdersaccount aan in Microsoft?
Wilt u een beheerdersaccount aanmaken in Microsoft? Zo ja, ga dan naar deze inhoud en maak deze nu. Hier krijgt u de directe stappen voor het maken van een beheerdersaccount in Microsoft. Ook bent u vrij om contact op te nemen via Microsoft bellen in geval van problemen.
Volg de onderstaande stappen om het beheerdersaccount in Microsoft aan te maken;
- Het is de bedoeling dat je allereerst naar de startoptie in Microsoft gaat.
- Nadat u dit heeft gedaan, moet u naar de instellingenoptie gaan.
- Daarna moet u naar de optie Accounts gaan.
- Daar wordt u voorgesteld om een klik op de optie Familie en andere gebruikers te geven.
- Vervolgens wordt u voorgesteld om te klikken op iemand anders toevoegen aan deze pc-optie.
- U moet dan verhuizen naar Ik heb deze persoon niet inloggegevensoptie.
- Vervolgens moet u naar het opgegeven veld gaan en daar moet u de gebruikersnaam en de gevraagde gegevens invoeren.
- Ten slotte wordt u voorgesteld om gewoon de volgende optie te kiezen.
Als u overweegt om het lokale gebruikersaccount te wijzigen in een beheerdersaccount, volgt u de onderstaande stappen;
- U wordt aangeraden om naar de instellingenoptie te gaan.
- Nadat u dit heeft gedaan, moet u naar de optie Accounts gaan.
- Vervolgens moet u een klik geven op de optie Familie en andere gebruikers.
- Nu moet u de optie Accounttype wijzigen.
- Daarna moet u naar de optie accounttype gaan.
- U wordt aangeraden om correct naar de adminstrator-optie te gaan.
- Geef tenslotte een tik op ok optie en dan moet je inloggen op de nieuwe.
Na het volgen van de bovenstaande stappen kunt u dus een beheerdersaccount in Microsoft aanmaken. Als u nog steeds hulp nodig heeft met betrekking tot Microsoft, neem dan contact op met Microsoft bellen belgie voor hulp.
Comments
Post a Comment